Financiering + Geldbesteding

Financiering

Stichting MORRIS is opgericht in 2018 met het doel om de levenskwaliteit van Morris Moerenhout (9 jaar oud) te verbeteren. Dit willen we doen door Morris dolfijnentherapie te laten volgen op Curaçao, zodat zijn ontwikkeling gestimuleerd wordt. Dit is echter kostbaar en daarvoor zamelen we geld in voor:

• een bijdrage in de kosten van 2 weken therapie voor Morris, broers en (bonus)ouders. De therapieprogramma’s zijn intensief en ingrijpend voor het hele gezin. Een bijzondere ervaring die het leven van Morris en zijn gezin een enorme boost gaat geven. Vandaar dat we op advies van artsen en het CDTC met beide gezinnen naar Curaçao gaan;
  • een bijdrage in de reis- en verblijfkosten.

Geldbesteding

Het geld dat we ophalen gaat voor de volle 100 procent naar Stichting MORRIS. Stichting MORRIS beheert alle opbrengsten en is verantwoordelijk voor de besteding ervan.

Donaties worden louter besteed aan de kosten van de therapie en de reis- en verblijfskosten van het hele gezin van 10 personen, bestaande uit Morris, moeder Femke, vader Jeroen, bonusouders Marco en Renée en broers Stan, Tycho, Lars (alle drie 15 jaar oud), Mick (4 jaar oud) en Marly (0 jaar oud). We gaan met het hele gezin op advies van artsen, het CDTC en ouders met praktijkervaring.

Indien Stichting MORRIS zo’n succes wordt dat we geld overhouden, dan zal dit worden ingezet om andere kinderen met een beperking te helpen. Zodat ook zij dolfijnentherapie kunnen volgen op Curaçao!