Waarom helpen?

Met dolfijnentherapie willen we de levenskwaliteit van Morris Moerenhout (8 jaar oud) verbeteren. We hopen de ontwikkeling van Morris, die enorm langzaam gaat, te stimuleren. Het levensgeluk van Morris vergroten, dat is waar we naar streven. Een blijde lach toveren op zijn gezichtje, daar doen we het voor!

Waarom helpen?

Wellicht vraag je je af waarom je daarbij zou helpen? Dat is best logisch. Door te helpen draag je een steentje bij aan de oplossing van een groeiend maatschappelijk probleem: de zorg in Nederland. Er is steeds minder geld en personeel beschikbaar om de zorg voor hulpbehoevenden goed te kunnen organiseren. Hoe mooi is het als jij je daarvoor inzet op persoonlijk niveau, aangezien je Morris waarschijnlijk kent via zijn ouders, broers of omdat je dezelfde woonplaats deelt!

Wil jij doneren, bijdragen, helpen of een dienst/product aanbieden voor (één van) onze acties/ events? Of heb je een idee voor een inzamelingsactie of wil je op een andere manier bijdragen? We komen graag met je in contact!

Tegenprestatie:

Onze tegenprestatie is allereerst dat we je in het zonnetje zetten op onze website en Facebookpagina! Voel je vrij om overal uit te dragen dat je je inzet voor het goede doel. Heb je onze hulp daarbij nodig? Laat het ons weten!

Uiteraard zijn andere tegenprestaties ook mogelijk. Wellicht kunnen we jou ergens mee helpen op vrijwillige basis? We bespreken het graag!

Stichting MORRIS doet zijn best om zo veel mogelijk sponsorgeld in te zamelen en daarvoor hebben we jouw hulp nodig. Lever je een financiële bijdrage of kun je ons op een andere manier helpen, bijvoorbeeld om kosten te besparen?

Laat het ons weten. Alle hulp is welkom. Dank alvast!