Help je mee?

Stichting MORRIS is opgericht in 2018 met het doel om de levenskwaliteit van Morris Moerenhout (8 jaar oud) te verbeteren. Dit willen we doen we door Morris dolfijnentherapie te laten volgen op Curaçao, zodat zijn ontwikkeling gestimuleerd wordt. Dit is echter kostbaar en daarvoor zamelen we geld in:

• voor een bijdrage in de kosten van 2 weken therapie voor Morris, broers en (bonus)ouders. De therapieprogramma’s zijn intensief en ingrijpend voor het hele gezin. Een bijzondere ervaring die het leven van Morris en zijn gezin een enorme boost gaat geven. Vandaar dat we op advies van artsen en het CDTC met beide gezinnen naar Curaçao gaan.
  • voor een bijdrage in de reis- en verblijfskosten.

Help je mee? We kunnen alle hulp gebruiken!

Om geld in te zamelen gaan we verschillende acties opzetten en events organiseren. Check onze Inzamelacties voor de reeds geplande events en acties.

Wil jij doneren, bijdragen, helpen of een dienst/product aanbieden voor (één van) onze acties/ events? Of heb je een idee voor een inzamelingsactie of wil je op een andere manier bijdragen? We komen graag met je in contact!