Welkom!

***UPDATE***
We zijn weer terug!

De laatste 2 weken van februari vertoefden we op zonovergoten en heerlijk tropisch Curaçao. Maar we gingen natuurlijk niet voor het weer..! Wat een onvoorstelbaar bijzondere reis hebben we achter de rug! Twee weken lang volgde Morris bij het CDTC dolfijnondersteunde therapie van Logopediste Babette, ondersteunend therapeut Marie en natuurlijk dolfijn Chabelita. Met resultaat! Komende week volgt deel 1 van het verslag van ons avontuur. Maar nu eerst uitpakken en bijkomen van onze jetlag. Tot volgende week!

Achtergrond

Stichting MORRIS is opgericht in 2018 met het doel om de levenskwaliteit van Morris Moerenhout (9 jaar oud) te verbeteren. Om zijn ontwikkeling te stimuleren gaan we in het voorjaar van 2020 naar Curaçao zodat hij Dolfijntherapie kan volgen.

In 2018 en 2019 hebben we geld ingezameld om dit avontuur mogelijk te maken. Inmiddels hebben we het bedrag*  bij elkaar!

Niet alleen hebben enorm veel mensen ons gesteund door geld te doneren en/ of ons zakelijk te sponsoren, we hebben ook veel acties evenementen georganiseerd.

Nieuwsgierig naar onze acties? Neem een kijkje:

• Acties & Evenementen (Overzicht van onze 26 acties)
  • Spaarpotjes & Statiegeld (met onze spaarpotten en statiegeldacties haalden we flinke bedragen op!)
  • Dineer voor een Droom (3 fijne restaurants werkten mee aan deze actie)
  • Morris’ Marktkraam (pagina niet meer actief. Op deze pagina verkochten we diverse handgemaakte en gedoneerde spullen).

* Niet alleen is de therapie kostbaar, we gaan met het hele gezin met Morris mee! Wij zamelden geld in voor een bijdrage in de kosten van 2 weken therapie voor Morris, broers en (bonus)ouders. De therapieprogramma’s zijn intensief en ingrijpend voor het hele gezin. Een bijzondere ervaring die het leven van Morris en zijn gezin een enorme boost gaat geven. Vandaar dat we op advies van artsen en het CDTC met beide gezinnen naar Curaçao gaan. Daarnaast ook voor een bijdrage in de reis- en verblijfskosten.