Morris de Statieheld

UPDATE: Een actueel overzicht van alle statiegeldlocaties en opbrengsten vind je op onze pagina: www.stichtingmorris.nl/spaarpotjes-statiegeld/

Ongetwijfeld werp jij ook regelmatig gedachteloos je lege flessen bij de supermarkt in de lege flessenautomaat en wacht je ongeduldig op dat mooie ratelgeluid wanneer het bonnetje eruit komt. En dat bonnetje, daar gaat deze blog over!

Diverse supermarkten in Houten, Oirschot, Echt en Hoofddorp zien Morris regelmatig de boel op stelten zetten. Morris die aan de hand van Marco, Femke, Renée of Jeroen langs de schappen loopt en dan onbeholpen iets mee grist, zodat er van alles uit de schappen valt ;-). Ze kennen hem allemaal en dragen hem een warm hart toe. Vandaar dat ze super enthousiast zijn over onze stichting en ons willen helpen!

Naast de lege flessenautomaat staat in de meeste supermarkten een aparte spaarpot voor goede doelen. Hier kun je statiegeldbonnetjes in doneren en de opbrengst daarvan wordt dan aan het eind van een afgesproken periode door de supermarkt uitgekeerd aan het goede doel. Je raadt het al, de komende tijd is het de beurt aan Stichting Morris!

Dus mocht je in de volgende supermarkten komende tijd je lege flessen retourneren, doneer dan je bonnetje. Dan is Morris je super dankbaar en een stapje dichter bij de dolfijnentherapie!

De lege flessen actie is nu actief op de volgende locaties:

In december ging de opbrengst van de statiegeld actie bij Jumbo in Houten naar Stichting Morris, dankjewel allemaal!

En er volgen er snel meer! Dus drink snel leeg, die flessen Cola, Sinas en Spa 😉

We houden jullie op de hoogte!